jueves, 30 de octubre de 2008

Entrada especial: Final del mes d'Octubre

Som a Dijous 30 de Novembre... falta molt poc perquè acabi el mes i per això he decidit duu a terme una entrada especial. Ho aniré repetint tots els mesos si m'hes possible.

El tema que tractarem és el portal " Soundsnap".


Si la meva memòria no em falla, aquest portal es troba a la cartellera però no l'hem utilitzat a classe ja que al no tractactar-se d'un programa resulta força senzill.

El Soundsnap és una xarxa social d'àudio on podem trobar diversos enregistraments sonors de tots tipus.

En el vídeo que es presenta a continuació, jo mateixa os explico com heu de treballar al portal. És a dir, quines passes heu de seguir per escoltar o guardar un so al vostre ordinador.



Com sempre, si teniu algun dubte o suggeriment sobre el vídeo que he realitzat, m'ho deixeu en un comentari. Esperu que us agradi.

Fins al Novembre!

No hay comentarios: